Misplaatste Valentijnsdagcadeaus

Valentinsdag fail

14 februari is het weer Valentijnsdag. Voor webwinkels een mooie gelegenheid om extra omzet te halen. Maar daarvoor moet je wel de juiste producten aanbieden. Niet elke webwinkel of retailer slaagt daarin. Wij komen met de meest misplaatste Valentijnsdagcadeaus van dit jaar! Verder lezen

Geplaatst op door Redactie. in de rubriek marketing met de tag(s) ,

DutchDandy: ‘We zijn heer en meester in een ‘Pinkeltje’-markt’

Interview met Bretels.nl

Duurzaamheid, kwaliteit en jezelf geen moment serieus nemen, dat is volgens Hein Strijker de sleutel tot het goede leven. Met behulp van zijn bedrijf DutchDandy wil hij wat kleur brengen in de grijze massa. En dat lukt aardig. In de afgelopen jaren wist DutchDandy uit te groeien van een uit de hand gelopen hobby tot een expert in markante accessoires. Webwinkel Weblog werd erg nieuwsgierig naar dit bedrijf en ging met Hein in gesprek. Verder lezen

Geplaatst op door Redactie. in de rubriek interviews met de tag(s) ,

DHL doet 4,5 jaar over pakketje

dhl_pakketjes

De 44-jarige Sven uit het Duitse Kulmbach wilde in mei 2011 een Power-armbandje kopen, wat toen heel erg populair was. Maar omdat die van hem kapot was, stuurde hij het terug en vroeg om een nieuwe. Nu, na vier en een half jaar kreeg Sven dan éíndelijk zijn pakketje door DHL geleverd. Met als toegevoegd commentaar: “Sorry, de zending was iets langer onderweg dan normaal.” Verder lezen

Geplaatst op door Redactie. in de rubriek logistiek met de tag(s)

PayPal: ‘Focus ligt nu op de consument’

Interview Paypal

Paypal’s laatste kwartaalcijfers waren goed. Met name door een grote stijging in actieve gebruikers en met een heuse Super Bowl-reclame afgelopen weekend op tv is het duidelijk dat het bedrijf gezien wil worden. Want PayPal is ‘the new money!’ In hoeverre speelt dit eigenlijk in ons land en hoe gaat het nu met PayPal? Wij gingen met de countrymanager in gesprek. Verder lezen

Geplaatst op door Redactie. in de rubriek betalen, interviews met de tag(s) ,

Pay.nl: ‘Veiligheid is ons speerpunt’

Pay.nl

De markt van PSP’s staat momenteel onder druk en dus staat dit weblog bol met nieuws over betaalproviders. Zowel mooie groeicijfers als onze verbazing over stilte, tarieven of posities. Eén partij kwam in geen van die artikelen voor en dus werd het tijd om Olaf Kok, de man achter Pay.nl, eens goed aan de tand te voelen. Hoe nuchter deze Tukker ook is, duidelijk wordt dat het lekker gaat en de ambities er niet om liegen! Verder lezen

Geplaatst op door Redactie. in de rubriek betalen, interviews met de tag(s)

Groupon, leven jullie nog wel in Nederland?

Groupon

Groupon lijkt een van de eerste slachtoffers te worden van de laatste ‘bubble’. Waar het Amerikaanse bedrijf rond het jaar 2010 nog gouden bergen zag, lijken de tijden nu te zijn veranderd. Het heeft al meerdere lokale websites gesloten en op de Nederlandse Groupon-site kwamen wij wel érg achterhaalde info achter. Zoals nieuwtjes uit 2012 en werknemers die er al drie jaar niet meer werken… Verder lezen

Geplaatst op door Redactie. in de rubriek algemeen met de tag(s)