Feedback Company

feedback companyThe Feedback Company werd in 2010 opgericht, omdat initiatiefnemer Arjan van Es vond dat klantfeedback een prominentere rol verdiende binnen de dagelijkse bedrijfsvoering. In de jaren die volgden, groeide The Feedback Company uit tot één van de grotere reviewsystemen, zowel binnen de ecommerce als overige sectoren. In 2017 gaf het bedrijf aan met ruim 130 (integratie)partners samen te werken.

Nieuws over The Feedback Company

Onze laatste nieuwsberichten over The Feedback Company zijn:

Samenwerking met WebwinkelKeur

De aanbieder van klantbeoordelingen ging al in een vroeg stadium samenwerkingsverbanden aan. Zo is het sinds 2013 één van de systemen die, net als Kiyoh, officieel partner is van Google. Een jaar later trok de reviewpartij de aandacht van investeringsmaatschappij Axivate Capital, die toen 51% van de aandelen kocht. Weer een jaar later maakte The Feedback Company bekend te gaan samenwerken met WebwinkelKeur, waardoor de reviews sindsdien ook op de ledenpagina van dit keurmerk worden getoond.

Werkwijze Feedback Company

Waar je bij sommige aanbieders zelf kunt bepalen welke klant je een uitnodiging stuurt, zorgt de auto-feedback module van The Feedback Company ervoor dat iedereen automatisch een uitnodiging ontvangt om een recensie achter te laten. Vervolgens controleren de medewerkers van het bedrijf deze feedback handmatig op betrouwbaarheid. Negatieve recensies worden twee weken on hold gezet, zodat de webwinkelier op deze beoordeling kan reageren. En mocht het nodig zijn, dan biedt het bedrijf bemiddeling bij negatieve klantbeoordelingen.

Tarieven

Begin 2017 had de reviewdienst vier verschillende pakketten met elk hun eigen tarief. Bij het Instap-pakket, voor 16 euro per maand, kunnen maximaal 150 uitnodigingen worden verstuurd. De duurste variant, het Pro-pakket, is verkrijgbaar vanaf 99 euro per maand. Hierbij kunnen maximaal 2000 feedback-uitnodigingen worden verstuurd. Vanaf 2000 uitnodigingen zijn de prijzen op aanvraag.