Berichten over buitenland

Mollie

Je webwinkel uitbreiden naar China?

Stel je verkoopt lekker in Nederland en wilt uitbreiden naar het buitenland. Duitsland of België klinken heel logisch maar is dat wel de beste stap? Uit onderzoek blijkt dat China, naast de Verenigde Staten, juist een attractieve markt is. En als jij durft helpen Mark Rutte en Salesupply je een handje mee.

Verder lezen

Geplaatst op door eigen redactie in de rubriek buitenland

‘Nog niet gelanceerde webwinkel $600m waard’

'Nog niet gelanceerde webwinkel $600m waard'Jet.com is nog niet eens officieel gelanceerd, of het wordt nu al gewaardeerd op bijna zeshonderd miljoen dollar. De afgeschermde shoppingclub belooft de laagste prijzen voor miljoenen producten te bieden en heeft daarmee de interesse van investeerders gewekt. De laatste investering bedroeg 140 miljoen dollar in de webwinkel.

Verder lezen

Geplaatst op door eigen redactie in de rubriek buitenland met de trefwoorden , ,

ShopWeDo: 19 nieuwe webshops in halfjaar tijd

ShopWeDo: 19 nieuwe webshops in halfjaar tijdShopWeDo.com maakt na een halfjaar de balans op. De Belgische startup die in juli vorig jaar het levenslicht zag heeft bijna twintig nieuwe webwinkels gelanceerd of ondersteund. Verder werden er meer dan 4500 bestellingen verwerkt, ten minste 23000 artikelen verzonden en werd 98% van alle zendingen op tijd verzonden.

Verder lezen

Geplaatst op door eigen redactie in de rubriek buitenland met de trefwoorden , ,

Cross-border in 2015, wat te doen?

Cross-border in 2015, wat te doen?Wordt het 2015 dan eindelijk het jaar waarin je zaken doet over de grens? Het lijkt er in ieder geval op dat het nooit makkelijker is geweest om aan buitenlandse klanten te verkopen. En ergens mag het ook wel wat vaker gebeuren, want wij Nederlanders importeren online meer dan dat we exporteren.

Verder lezen

Geplaatst op door eigen redactie in de rubriek buitenland met de trefwoorden ,

Nederlandse ecommerce te veel invloed in België?

Neemt Nederland België over of slaat 't terug?Hier in Nederland kunnen we inmiddels neerkijken op een prachtig ecommerce-landschap. Er zijn grote gevestigde spelers als Bol.com, er zijn nestors als Wehkamp en er zijn pure players als Coolblue die de laatste jaren ook offline aanwezig zijn. In België zijn het echter díé spelers die alom aanwezig zijn en is er nog weinig inbreng van lokale spelers. Gaat daar verandering in komen of zal Nederland de Belgische ecommerce-markt blijven domineren?

Verder lezen

Geplaatst op door eigen redactie in de rubriek buitenland met de trefwoorden , , , , ,