Berichten over interviews

Je kan al het ecommerce-nieuws nauwlettend in de gaten houden en alle persberichten die je tegenkomt verslinden. Maar als je écht in de ecommerce wilt duiken, heb je er soms toch meer aan om een interview te lezen met iemand die actief is in deze branche. Die vertelt je namelijk hoe die ene software nou in de praktijk werkt. Of waarom het niet verstandig is om bij de oprichting van je webwinkel gelijk al die ene vorm van marketing te gebruiken. Of waarom zij kozen voor payment service provider X in plaats van Y. Dat is waarom wij regelmatig interessante mensen spreken die een net iets andere kant van een verhaal belichten. Hier op Webwinkel Weblog lees je interviews met mensen uit startups, decennia oude bedrijven, pure players, stenen winkels, logistieke bedrijven en nog veel meer.

Dozenzoeken.nl: ‘Wij willen het startpunt worden’

Dozenzoeken.nl

Het aantal dozenleveranciers in de ecommerce liegt er niet om. Zoals we eerder vermeldden presenteerden maar liefst zeventien verpakkingsbedrijven zich met een stand op de Webwinkel Vakdagen. Maar juist daardoor is het vinden van de juiste, en betaalbare, verpakkingen niet altijd eenvoudig. Raymond van Rijs richtte daarom de website Dozenzoeken.nl op. Webwinkel Weblog ging met hem in gesprek. Verder lezen

Geplaatst op door Redactie. in de rubriek logistiek, interviews met de tag(s)

The Little Green Bag: ‘vorig jaar 100.000 orders’

The Little Green Bag

Het gaat goed met The Little Green Bag. De webwinkel met tassen, sieraden en andere accessoires voor de eigentijdse man en vrouw, sleepte eind vorig jaar een Beslist Webshop Award in de wacht. Ook werd het bedrijf in dezelfde periode uitgeroepen tot FD Gazelle, wat inhoudt dat het behoort tot de 490 snelst groeiende ondernemingen van ons land. Reden genoeg voor Webwinkel Weblog om in gesprek te gaan met eigenaresse Maria Grandjapour. Verder lezen

Geplaatst op door Redactie. in de rubriek interviews

Lampvision: ‘De cijfers vind ik het minst interessant’

Interview met Lampvision

Een jaar of acht geleden startte François Lohuis met een eigen webwinkel op basis van X-Cart. Inmiddels is hij jarenlang actief met twee online lampenwinkels en door een stabiele groei de afgelopen jaren ziet hij ook 2016 rooskleurig in. Met welke partijen werkt hij samen en hoe ziet zijn werkdag er zoal uit? Webwinkel Weblog ging met hem in gesprek. Verder lezen

Geplaatst op door Redactie. in de rubriek interviews met de tag(s)